-
El líder com a icona, marca i producte (polaritzant)
La política ha virat, els darrers anys, cap a la lògica del llenguatge publicitari per poder connectar amb una ciutadania concebuda, no com a potencial votant, sinó com a públic objectiu. És per això, que el llenguatge polític d’avui apel·la més a les emocions que no pas a la raó.
-
Management | Una empresa més humana per a la nova realitat
Des de la flexibilitat, la concepció multidisciplinària i la tolerància, les ments obertes estan més ben preparades per entendre els canvis que hi ha a les empreses i a les nostres vides.
-
Japó com a laboratori
Les categories que reflecteixin el rejoveniment de la salut i l’activitat dels més grans condueixen al debat sobre el retard de l’edat de jubilació.
Ferran Caballero
Biografia
Ferran Caballero és llicenciat en Filosofia i Màster en Pensament Contemporani. És professor de Filosofia a Aula Escola Europea i de Pensament i Creativitat a la Universitat de La Salle Ramón-Llull. Autor del llibre Maquiavelo para el siglo XX i columnista d’opinió als diaris Expansión i The Objective.